Betalen, verzenden en retourneren

Ga naar:

BEZORGING

Verzendkosten

Wij bieden een aantal manieren van verzenden aan. Je kan kiezen voor briefpost €1,95 wat gratis is (Nederland) bij een bestelling > €25,=. Hier zit geen track en trace code bij en je pakje is niet traceerbaar.
Je kan ook kiezen voor brievenbuspost verzending €2,95. Dit wordt wel verstuurd met een track en trace code zodat je kan zien wanneer en of het bezorgd is. Wanneer je bestelling > €50,= zijn de verzendkosten bij deze manier van verzenden gratis.
Wil je het liever als pakketpost aangeboden krijgen? Dat kan ook en kan je selecteren in de checkout pagina. Hier wordt een kleine bijdrage voor gevraagd. Bij bestellingen > €100,- is ook deze manier van verzending gratis.

 

Hieronder volgt een tabel met verzendkosten.

Land

 

Briefpost

< 100 gram

 

Brievenbuspakje

< 2 kilogram

DHL

Huisadres

PostNL

 

         
Nederland 1,95 2,95 4,95 -
België 3,00 4,95 7,50 -
Luxemburg - - 11,95 -
Duitsland - - 6,95 -
Frankrijk - - - 15,95
Spanje - - - 19,95
Portugal - - - 19,95
United Kingdom - - - 12,95
Ierland - - - 20,95
Denemarken - - - 16,95
Noorwegen - - 46,95 -
Zweden - - - 20,95
Finland - - - 20,95
Italië - - - 16,95
Griekenland - - 27,95 -
Hongarije - - 14,95 -
Bulgarije - - - 24,95
Oostenrijk - - 15,95 -
Polen - - 12,95 -
Zwitserland - - 33,95 -
Kroatië - - 35,95 -
Tsjechië - - 15,95 -
Overig Europa - - - -
 

Leveringstijden

Als je hebt besteld en betaald via Ideal dan verlaat je bestelling ons magazijn binnen 1-2 werkdagen. Is er vrijdag na 16:00h besteld, dan betekent dit, dat je bestelling de eerstvolgende werkdag zijnde maandag in behandeling wordt genomen.

 

Leveringswijze


Kies je voor verzending als briefpost zonder track en trace dan wordt je aankoop in een gefrankeerde enveloppe verstuurd via PostNL



Een brievenbuspakje met track & trace wordt verzonden met DHL.



Bestelling als pakket verzonden met DHL.

Bezorging persoonlijk aan de deur (met track & tracecode).
Mocht het voorkomen dat de pakketbezorger niemand thuis aantreft dan wordt het pakje bij de plaatselijke Parcelshop afgegeven.
Hij laat een schriftelijke mededeling voor je achter.

DHL Parcelshop: Ophalen van je pakket bij een door jou gekozen DHL afhaallocatie.

De track & trace informatie is vanaf ongeveer 8 uur na verzending zichtbaar.

 

De door de klant gekozen transporteur dient een dienst te leveren namelijk levering van een pakket en die transporteur wordt hiervoor betaald. Op het moment dat de vervoerder het pakket heeft ingescand (dus ontvangen van I love it all) wordt er een track en tracemail aan de klant verstuurd. Vanaf dat moment is I love it all niet aansprakelijk voor het zoekraken of de verkeerde levering van het brievenbuspakket.


BETAALMETHODEN

Ideal


I love it all biedt de mogelijkheid om te kunnen betalen met iDEAL.

Dit houdt in dat de producten die u koopt bij I love it all kunt afrekenen in uw vertrouwde internetomgeving van uw eigen bank. iDEAL is direct te gebruiken, aanmelden bij iDEAL is niet nodig.

De voordelen van deze betaalwijze op een rij:

- iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren
- iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken
- Toegang tot internetbankieren van een van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van iDEAL
- Controle en overzicht op de betaling
- iDEAL is ontwikkeld door ABN AMRO, ING Bank, Postbank, Fortis en Rabobank.

(bron: www.ideal.nl)

Hoe werkt iDEAL?

Je plaatst bij ons een bestelling. Bij het afrekenen in onze webwinkel kies je bij de betaalwijze voor de iDEAL optie. Je zult vervolgens doorgeleid worden naar jouw eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaar staat. Je wordt door jouw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en je autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van jouw betaalrekening afgeschreven en wij informeren u dat de bestelling is betaald.
Bezoek voor meer informatie de website van iDEAL.

 

Vooruitbetalen per bank


Wanneer je liever kiest voor vooruitbetalen dan kun je dit doen via internetbankieren, maar ook met je eigen vertrouwde overschrijvingskaarten.
Wil je vooruitbetalen per bank dan heb je de volgende gegevens nodig:

KNAB Bank reknr.: 259809403
IBAN: NL30KNAB0259809403
BIC: KNAB2NL
I love it all
Pijnacker

Vermeld altijd bij de omschrijving het ordernummer.

Na ontvangst van je betaling wordt je order verder verwerkt en verzonden.

 

PayPal

PayPal is een snelle, simpele en veilige manier om online te betalen.

Zo werkt het:

      • Open een PayPal-rekening.
      • Koppel je bankrekening of je creditcard-gegevens aan je PayPal-rekening.
      • Nu kun je je inkopen met PayPal betalen.

Je voordelen met PayPal:

      • Je online-aankopen worden meteen betaald.
      • Je kunt kiezen om met je creditcard of met je bankpas te betalen.
      • Je hoeft je gegevens niet opnieuw in te vullen.
      • Betalen via PayPal is veilig: je bankgegevens zijn alleen bij PayPal opgeslagen en hoeven niet voor elke inkoop opnieuw via internet te worden gestuurd.
      • Door de PayPal Aankoopbescherming is online winkelen erg betrouwbaar: indien je je aankoop niet ontvangt, heb je recht op volledige vergoeding (inclusief verzendkosten).

Vragen over PayPal?

Meer informatie vind je op de hulppagina van PayPal.

Paypal brengt ons kosten in rekening (zie hier) die wij deels doorbelasten aan de klant. Je betaalt een toeslag van 3% over het bedrag van de bestelling. I love it all verdient hier niets aan.

 

Mister Cash

Mister Cash is het online betaalsysteem ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België en is de meest geaccepteerde online betaalmethode in België.
Alle Belgische klanten die gebruik maken van internetbankieren, kunnen gebruik maken van Mister Cash. Ze kunnen direct hun aankopen betalen in een voor hun vertrouwde bankomgeving. Bovendien is een betaling via Mister Cash een gegarandeerde betaling voor de webwinkelier.


Sofort Banking by Klarna



Klarna (voorheen SOFORT banking) biedt klanten uit België, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Spanje, Italië, Frankrijk en Polen de mogelijkheid om te betalen met hun favoriete betaalmethode. Het betaalsysteem is vergelijkbaar met het Nederlandse iDEAL.


RUILEN EN RETOURNEREN

Retourneren website bestelling
 
Het kan natuurlijk voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over een artikel. Dan kan je het/de artikel(en) voor eigen rekening naar ons terugsturen.
 
Voorwaarden retourneren

Artikelen kunnen alleen worden geretourneerd wanneer deze op de website besteld zijn en:

  • Aangemeld worden via de Retourpagina bij Mijn Account.
  • Binnen 14 dagen na ontvangstdatum teruggestuurd zijn. ! Let op, ontvangstdatum is de datum van 1e aanlevering thuis of afhaallocatie. Haal je je pakket te laat op dan loop je het risico niet op tijd te zijn met terugsturen.
  • De te retourneren/ruilen artikelen dienen in originele staat te zijn; dit wil zeggen onbeschadigd, ongedragen.
  • Bovendien dienen de artikelen in een degelijke verpakking geretourneerd te worden.


Je dient de artikelen op de volgende manier te retourneren:

  • Log in op Mijn account en ga links in de menubalk naar "Mijn bestellingen". Vind daar de bestelling waarvan je artikelen wilt retourneren en klik op "bekijken". Klik onderaan het besteloverzicht op "Artikelen retourneren".
  • Vul in het aantal, de retourreden en retouractie. Klik daarna op "Verstuur".
  • Leg het artikel en het retourformulier (rechter gedeelte van pakbon) in het pakket.
  • Geef je retourzending af bij een vervoerder naar keuze, laat het voldoende frankeren (eigen rekening) en bewaar je verzendbewijs.
Retour sturen
 
Retourneer je pakket door het adreslabel op het retourprocedureformulier uit te knippen en over de originele verzendsticker heen te plakken. Geef je pakket (voldoende gefrankeerd) af bij een vervoerder naar keuze.

Kosten voor retourneren zijn voor de klant.

Na ontvangst van je retour wordt de retour beoordeeld en gekeurd waarover je een mailtje ontvangt. Tevens wordt er een creditnota voor het (de) geretourneerde artikel(en) gemaakt en wordt deze creditnota via email aan je verzonden.


Ruilen

Wij ruilen geen artikelen met gesloten beurs. Wanneer je een artikel wilt ruilen voor iets anders dan kan je op onze website een nieuwe bestelling plaatsen.

Retourneren zonder je retour te hebben aangemeld of na retourtermijn
 
Wanneer je jouw retour niet aanmeld via de site of wij hebben de artikelen niet binnen 14 dagen na ontvangsdatum (let op dit is datum 1e aanlevering aan huis of afhaalpunt) terugontvangen dan kunnen wij helaas geen geld teruggeven. Je ontvangt dan een tegoedbon voor het bedrag van de geretourneerde artikelen.

Terugbetalingen

Wanneer je een of meerdere artikelen geretourneerd hebt dan wordt het door ons gecontroleerd. Je ontvangt een creditnota en bevestiging van retourafhandeling. Tegelijkertijd wordt het bedrag op je rekening teruggestort. Houd er rekening mee dat het terugstorten van bedragen een aantal werkdagen verwerkingstijd kost, wij vragen hiervoor je begrip.